Torsdag

Igår åkte vi hit till Malmjärn från Roslagen. Det tog en och en halvtimme. Och jag bara älskar EMD. Vi lyssnade på EMD i bilen när vi åkte till Malmjärn. Sen när vi kom, nästan direkt åkte vi båt. Det va en liten båt som jag kan åka själv. Jag har ett gosedjur som jag fick när jag döptes. Han heter Manne. Han lever i min fantasi. Ni kommer få se honom på bild och då ligger min låtsassyster Julias mobil ligger i hans famn. Den bilden är jättegullig. Ni kommer få se Julia på bild också. Hon är också gullig.


Jag på Värmdö


Jag på Värmdö

Jag i Roslagen


Jag ror båt i Malmjärn


Det här är MANNE med Julias mobil


Här är Julia, som är min låtsassyster. Hon är söt!

Kommentarer
Postat av: Klara

Jätte fin blogg Engla! Kul att du också skaffat en. Hälsa alla!



//

Klara hedvigs kompis du vet??

2009-08-02 @ 15:58:22
URL: http://lillamej.devote.se
Postat av: Engla

Tack så mycket! Du har också en jätte fin blogg:)

2009-08-04 @ 18:58:39
URL: http://finaengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0